Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /usr/home/dergi/public_html/mambots/system/jfdatabase.systembot.php on line 115
NEF - EFMED

Giriş

Dil Seçimi

  • Türkçe
  • English
Yayımlanmış Sayılar
Cilt 11 Sayı 2 (Aralık 2017)


  • TEOG Sınavının Matematik Dersindeki Akademik Başarıyla İlişkisinin ve Matematik Dersi Öğretim Süreci Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi (1-18)
    Fatih ÇELİKEL, Memet KARAKUŞ
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Ortaokul 3.Sınıf Öğrencilerinin Okuma Yarışması Problemi Üzerinde Bilişsel Modelleme Yeterlikleri (19-51)
    Neslihan ŞAHİN, Ali ERASLAN
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Lise Öğrencilerinin Trigonometrik Fonksiyonlarda Grafik Çizme Becerileri (52-81)
    Kemal ÖZGEN, Neval AYGÜN, Hatice HAZANAY
    Özet | Tam Metin: pdf
  • İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının Ve Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (82-108)
    Hüseyin ŞİMŞEK, Nihan ŞAHİNKAYA, Cahit AYTEKİN
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilerinin Sosyo-akademik Geçmişleri Hakkındaki Bilgisi (109-135)
    Özlem ALBAYRAKOĞLU, Selda YILDIRIM
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Geometri Konularının Öğretiminde Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Görsel Matematik Okuryazarlık Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi (136-155)
    Aziz İLHAN, Recep ASLANER
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Asal Sayılar Kavramının Öğretimi: Bir Eylem Araştırması (156-171)
    Burcu Nur BAŞTÜRK ŞAHİN, Gökhan ŞAHİN, Menekşe Seden TAPAN BROUTIN
    Özet | Tam Metin: pdf
  • 4. Sınıf Matematik Öğretim Programının Tyler’ın Hedefe Dayalı Program Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi (172-196)
    Mecit ASLAN, İbrahim ÇIKAR
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji ve Fizik Derslerindeki Kaynak Yönetimi Stratejilerin İncelenmesi (197-211)
    Muhammet Mustafa ALPASLAN
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Biyoloji Öğretmen Adaylarının Evrim Teorisi Hakkındaki Kavram Yanılgıları (212-242)
    Bülent KESKİN, Esra ÖZAY KÖSE
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilirlik Kavramı Hakkındaki Farkındalıkları: Benim Okulum (243-262)
    Gonca HARMAN
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilgi ve Uygulama Boyutu Açısından Girişimcilik Kavramı Hakkındaki Algıları (263-288)
    İsa DEVECİ
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Sınıf Öğretmeni Adaylarının Elektrik Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları (289-306)
    Salih UZUN, Günay PALİÇ ŞADOĞLU
    Özet | Tam Metin: pdf
  • 8. Sınıf Öğrencilerinin Isı-sıcaklık Ünitesindeki Çizgi Grafiği ile İlgili Zorlukları Üzerine Disiplinlerarası Bir Çalışma (307-332)
    Betül TEKEREK, Ümran Betül CEBESOY
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Fen Eğitiminde Yeni Yönelimler: Araştırmaya Dayalı Öğrenme Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin Analizi (333-364)
    Fatma ŞAŞMAZ ÖREN, Kübranur SARI
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Öğretmen Adaylarının Genetiği Değiştirilmiş Gıdalar İle İlgili Algıları (365-382)
    Süleyman AKÇAY
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Asitler Ve Bazlar Konusunun Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin Etkisi (383-408)
    Oylum ÇAVDAR , Seda OKUMUŞ, Mustafa ALYAR, Kemal DOYMUŞ
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilimsel Anlama Şekilleri ve Düşünme Yollarına EGS Tabanlı Öğretim Yönergesinin Etkisi (409-431)
    Münevver SUBAŞI, Esra ÖZAY KÖSE
    Özet | Tam Metin: pdf
  • “Kuvvet ve Enerji” Ünitesine Yönelik Üç Aşamalı Kavramsal Anlama Testi Geliştirme Çalışması (432-463)
    Barış ÖZDEN, Nilgün YENİCE
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Öğretmen Eğitiminde Bilimin Doğası: Bütünsel Bir Yaklaşım (464-501)
    Ebru KAYA, Sibel ERDURAN, Selin AKGÜN, Büşra AKSÖZ
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Scratch Yazılımının Öğrencilerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerine Etkisi (502-517)
    Eyup YÜNKÜL, Gürhan Durak, Serkan ÇANKAYA, Zeynel Abidin MISIRLI
    Özet | Tam Metin: pdf
  • Nitel Veri Analizinde Bilgisayar Kullanımı: Bir Betimsel İçerik Analizi (2011-2016) (518-544)
    Melike YAKUT ÇAYIR, Mustafa Tuncay SARITAŞ
    Özet | Tam Metin: pdf
  • İlkokul Öğretmenlerinin Yaşam Boyu Öğrenmeye İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi (545-563)
    Mehmet Akif ERDENER, Özlem GÜL
    Özet | Tam Metin: pdf
Tüm Makaleler   ( nef_efmed_c11_s2.pdf)
Tasarım: Serkan Çankaya © 2008